2010年6月23日 星期三

♥ 23 June



已经开学三天了,
假期都已结束了...
这几天都看Fifa World Cup
允许我说一声~
真的很好看;刺激 !!!
我又爱上了足球♥♥♥




对了,
有一个笨蛋,
在上个星期二(应该是)
因为好玩就驾motor,
结果?
跌摩多了-.-
还很严重呢~
结果我陪他延期去考车
下次小心点吧你! 我妈妈和阿姨都说担心你
哈~



7月12号考车
所以今天放学后直接驾爸爸的车学
现在更熟悉了,也更有自信驾车了 =)
可能放学后都学一个小时的车*
License ar license , i need u .....




不得不说,时间真的过得很快
已经要7月了...
再几个月,就要面对人生中的大考;
然后毕业...
真的要珍惜和朋友相处的这几个月


突然觉得,我是幸运的 =)



1 則留言:

  1. Just now i saw what u write
    Im Sry About the Driving car Exam Date make it delay
    Have Many Thing Begin in this Month
    I really Can not Accept It
    I Lost My Best Friend!!
    I Lost My Healthy!!
    I Lost My Leg Sense!!
    I Lost All The Thing before I have!!
    No Matter What I really CAN NOT ACCEPT That is Truth
    Sry 12 July before I cant Be Back Before That Kind Of Heart And Mood
    I think i no go Take The Exam
    I Really Very SAD Very SAD
    "Suan bah" Wish u Can Pass U license
    I Sad I need to Alone Face It No ppl can Help me~
    GoodBye My Fren

    回覆刪除